lørdag 29. oktober 2011

Dumping og desserter...

Det har blitt litt mye dumping de siste dagene, denne læringskurven er fortsatt ganske bratt...

Torsdag var jeg i møte hele dagen på ett hotell og der fikk servert en utrolig lekker lunsj med sjokolade fondant til dessert... *sukk*  Det gikk som det måtte gå, ble overfyllt i lille magen og jeg kasta opp med påfølgende dumping med kaldsvetting og vondt i magen...  Ble vel ikke akkurat bedre ved at jeg toppa det hele 2 timer senere, med en utrolig god gulrot kake.... 

Fredag var man tilbake til normalen og knekkebrødene var på plass igjen, dagen gikk helt fint, helt til jeg kom til kjæresten og vi kjøpte en stor boks med den nye yoghurt isen..  Den var jo bare så utrolig god at jeg selvfølgelig tok litt for mye..  Dumpingen kom ikke med en gang, men når den først kom, så kom den også...  Det endte opp med ett skikkelig blodsukker fall ett par timer etterpå, så fikk i meg ett par knekkebrød, men jeg skalv fortsatt helt forferdelig, så jeg måtte hive i meg to små fyllte kjeks før det hjalp.  Enda godt det nå var sengetid, så etter en god natt med søvn, er formen igjen på plass :-)

Nå er det straks tid for mat igjen og så skal jeg en tur på butikken og handle det jeg trenger til kveldens middag, hva nå enn det blir, har funnet mange gode oppskrifter, men ikke helt det jeg har lyst på i dag - tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar