søndag 21. april 2013

Baking

Sitter og kikker igjennom bloggen min og flirer litt for meg selv, for til å være slankeoperert, så må jeg innrømme at jeg baker utrolig mye kaker....  Har jo ikke sjangs til å spise alt det gode selv, så jeg har noen gode kollegaer som får mye søtt og godt.

Har egentlig ikke vært noe særlig glad i å bake tidligere, det er nok flere årsaker til det bla en dårlig stekeovn... Men nå som jeg har flyttet og fått ny komfyr, så kom jeg for noen år siden plutselig igang igjen med bakingen.
Når man bor alene, så er det jo ikke akkurat noe særlig å bake så mye til seg selv, så da får kollegaene nyte godt av alt jeg lager :-)
Favoritten om dagen er vaniljekringlen jeg lager, den er fantastisk god og jeg kan ikke annet enn å anbefale alle å prøve den!  Har bakt en igjen i dag.  Har begynt å bruke litt luftigere bakst i også og den blir så flott!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar