onsdag 17. april 2013

Gassgrill

Cello Deli

"Dette er en solid gassgrill med egen varmehylle og sidebrenner i emaljert støpejern, samt emaljert grillrist. Grillvognens frontdører er i rustfritt stål og sidebord, hvorav det ene med sidebrenner. Kan fås med tre eller fire brennere."



Denne har jeg fått i bursdagsgave av Polly, Trine og Svennis!  :-))

Grillen er fin når man ser den montert, men den kommer for søren ikke ferdig montert, den j**** kommer flatpakka!!! 
Så her sitter jeg da, banner og sverter og har bestemt meg for at j**** skal monteres ferdig i kveld! 

Mens jeg sitter her og monterer og kommer med noen ufine gloser, så slår tanken meg, hvilken mann ville funnet på å selge en flatpakket gassgrill???  Enten en sadist av en mann, eller så må det være en kvinne som har funnet en genial måte å teste IQ'en på mannfolk på, for denne monteringa er virkelig en IQ test til fulle...

På en og en halv time har jeg montert 4 ben inkl sidebordene..  Tror det værste er over nå, så håper resten går radig unna siden det snart er tid for senga for min del og den skal tross alt bli ferdig i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar