mandag 8. april 2013

Bryster - igjen....

Er jo nesten så man skulle tro jeg er sykelig opptatt av dette med pupper, men det er jeg ikke, men har nå fått dato for når beverskinna skal bli små spretne lufsetufser igjen, 3 juni kl 11.00 skal de til pers!  Tror ikke helt jeg skjønner hva jeg skal gjøre, men dagen kommer jo fortere enn hva jeg aner og da sitter jeg der :-P

Har som nevnt tidligere, bestemt meg for å ta ut 14 dagers ferie når jeg skal gjøre dette og det skulle ikke by på noen problemer, har jo mer enn nok ferie å ta av, overførte 9 dager fra ifjor og bare det dekker jo så og si de arbeidsdagene jeg blir borte.

Innen den tid, så har jeg rukket å runde 40. Gleder meg veldig til å feire sammen med alle som kommer, tror det kommer til å bli supermorro!  Håper bare alle andre også får en artig fest.
Bekymrer meg litt for om musikken vil helt, skal bruke spillelister fra Spotify og hvis det kræsjer, da er jeg i det man på godt norsk kaller for deep shitt!  :-P    Skulle gjerne ha lånt meg noen skikkelige høytalere, men skal vel få tak i noe greit hos han Claser'n.

Maten er så og si i boks, litt mer shopping som må til, og så er det å lage det som lages må, men som må vente til siste lita, siden det hverken kan fryses eller stå i kjøleskap i mange uker.   Er veldig glad for Laila som skal hjelpe meg, søteste søte hun
Kaker er det flere som baker, så det blir nok av det søte, tror ikke det er noen fare der.
 
Sitter og planlegger en liten pakkesang til Laila, hun har jo tross alt bursdag den 28 og hun må for all del bli gjort litt stas på hun også!  :-)   Enda godt hun er på fest, så skal jeg nok sørge for at bursdagsangen blir sunget rundt midnatt ;-)  Tjihi!!

Sitter her og har litt dårlig samvittighet overfor meg selv, burde ha løst noen eksamensoppgaver.  Parabolkortet mitt har gått føyken og C.D. skulle sende nytt i dag, men det tar rundt 5 dager før jeg får det i posten...  Så nå som jeg ikke har tv boksen å glo på, burde jeg virkelig gjort noe fornuftig, men sitter isteden og vimser rundt på det store internettet - som vanlig!   Kanskje jeg bare skal benytte anledningen til å legge meg tidlig?  Har jo en lei tendens til å sitte oppe halve natta uten å gjøre noe særlig fornuftig....  
Kan ihvertfall skryte av å ha gått tur i 1 time og 20 minutter i dag og det selv uten å ha Storm hos meg :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar