lørdag 3. august 2013

Bryst og mage

Har helt glemt å fortelle hvordan det har gått med puppene!!

3. juni ble jeg operert, selve operasjonen tok ikke lang tid, møtte opp kl 07.30 mener jeg å huske, men siden jeg bor alene, måtte jeg være hos Aleris frem til kl 16.00, da kom det en taxi og kjørte meg hjem til Kongsberg.
Kan ikke si det var spesielt vondt, har jo også tatt bukplastikk nå og ikke det engang var vondt.  Smertestillende ble brukt i kun få dager etter begge operasjonene, noe lenger med pinex forte etter brystene faktisk og etter bukplastikken, brukte jeg kun panodil etter dag 3.

Det vondeste med bukplastikken var faktisk å fjerne drena, men det gikk jo fort over :-)  Nå er magen flat og fin og jeg er superfornøyd med resultatet. 
Puppene er også superflotte!!  Syns fortsatt de er litt små, men liker de veldig godt for det, ikke hører jeg kjæresten klage heller ;-)

Her er før og etter av magen, har fjernet nesten 2kg av den.
Legger nok ikke ut før og etter bilder av puppene...  :-P  Så dere får bare tro meg på mitt ord, når jeg sier de er fine.




















Jeg har også fått innvilget arm og lårplastikk, men vet ikke når det kommer til å skje, har fått forespeilet at jeg kommer til å være ferdig med begge deler inne jul, men vi får nå se hvordan det går.

Glad skal jeg bli når alt er fikset og løshuden ikke henger og slenger lenger!!  :-)  Ikke bare å bare å slanke seg ett helt menneske kan jeg fortelle..!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med brystreduksjon. Bedre med små bryst enn store som gir helseplager og folk som glor og kommenterer.

    SvarSlett
  2. Playtech launches new Android mobile app for - JTA Hub
    Playtech 충청남도 출장샵 mobile app and app on Google 성남 출장안마 Play and mobile phones is now available for you to 안성 출장안마 enjoy on your 의정부 출장샵 smart 제천 출장마사지 phone with ease, with no download, no

    SvarSlett