onsdag 11. september 2013

Høsten er her..

Og jeg kan ikke skryte stort av at jeg har vært spesielt flink til å skrive her inne, så jeg skal forsøke å oppdatere litt siden sist.

Perlemor, er den "nye" bilen min!  Hun ble hentet for 3 uker siden i morra og er ei virkelig Perle!  Litt gruff har det vært og hun står nå til rep. hos forhandleren, men hun går som ei kule, litt småpirk som at stereoanlegget lever sitt eget liv og fukt i alle lampene bak.  Ene blinklyset på sidespeilet, oppdaget jeg plutselig var FULL av silikon!  Hva gir du meg liksom...?  En bil til 255' skal være nesten perfekt i mine øyne :roll:  Men har fått beskjed om at alt blir fikset og anlegget blir byttet, så håper hun er frisk og fin når jeg henter henne i morra :)

Det neste nå er at jeg skal inn til en indremedisiner som er spesialist i blodsykdommer for å komme igang med intravenøs behandlig av jerntilskudd, 1x i uka i 8 uker... Jadda, dette blir morro - not! Men krysser fingra for at formen stiger ganske fort når jeg kommer igang med behandlingen. Håper det ikke er lang ventetid bare :roll: Slitsomt å gå rundt og være tom for energi hele tida, sove dårlig og våkne hver dag med vondt i hodet, sovne på kvelden og ikke få sove til natta igjen. Noe som igjen fører til at ett b-menneske som meg er enda mer b-menneske enn vanlig...

Blir også sjekket ut for reumatisme, men jeg tror vondtene i fingre og ledd, kommer fra fibromyalgien, blir spennende å høre resultatet når det kommer, men regner ikke med at det slår ut stort. Hadde jeg bare hatt noe som tok smertene, men klarer meg vel med litt paracet og noen ekstra sterke ibux når det blir for ille. Andre har det værre enn meg, så jeg skal vel ikke klage selv om det føles godt å få ut litt gruff noen ganger :P

På mandag for 2 ukers siden, var jeg med på noe morsomt, reklamefotografering for Telenor. Meldte meg på før sommeren og tenkte ikke noe mer på det, før jeg fikk en telefon torsdagen uka før, om jeg kunne stille allerede på mandags kvelden.... Nysjerrig som jeg er, måtte jeg jo bare si ja og stilte opp på Huk leeeenge før tida. Gikk en lang runde med vovsen og kjæresten før det ble mye venting. Bildene ble fort tatt og når de kommer ut aner jeg virkelig ikke, de kan dukke opp om 1 uke, 1 måned eller 1 år, hvis de i det hele tatt blir brukt. Venter på at bildene skal bli ferdig redigert, for da skulle jeg få ihvertfall 1 bilde :P Ble også spurt om jeg kunne tenke meg å stille opp igjen, tenkte hvorfor ikke og svarte klart det, så da får jeg se om det blir noe mer, det blir det sikkert ikke, men jeg stiller jeg hvis de ringer :lol:

Har vært nødt til å ta i ett tak! Etter sommeren hadde jeg plutselig gått opp 4kg, hvor kom DE fra??  Det kan umulig være all baileysen og Aass'en i sommer.... :P  Orker ikke å gå på pulverkur, men jeg bytter ut enkelte måltider og har lagt inn alarm på mobilen igjen. Samtidig så drikker jeg minst 2 liter vann når jeg er på jobb og masse vann om kvelden! Ingen brødmat, kun hjemmelagde knekkebrød, ingen karber i form av brød, pasta osv. og ikke cola zero midt i uka.   Treningen er også i full gang igjen, er med på Bootcamp og lifetime trening, orker jeg noe mer i uka, så er det bonus, men de to dagene jeg trener nå, er søren klype meg til å dø av...  PT timer skal jeg også ha, har 1 gratis time i måneden inkl i medlemsskapet mitt, i tillegg skal jeg ha ett par halvtimer også, da stiller jeg ferdig oppvarmet og strekt, før vi går igang med trening av kjernemuskulatur spesielt.  Treneren er rimelig tøff og det er ingen kjære mor, så her blir det bare å bite i gresset frem til jul...

Før helgen startet jeg også på skolen igjen.  Skal igang med 12 forelesninger før utgangen av november, 6 av de i logistikk og markedsføringskanaler og 6 i situasjonsbestem ledelse.  Så er det eksamen 4 desember og en 72 timers hjemme eksamen helgen 13-16 desember - skrekk og gru!!  Får bare krysser fingrene for at det går bra, må jo det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar