torsdag 7. februar 2013

Snart 40....

Det er ingen hemlighet at jeg har gledet meg til å feire 40 års dagen min lenge.  Allerede i januar i fjor, bestilte jeg selskapslokalene og nå håper jeg bare alt blir som planlagt ;-)

27 April skal festen stå og de aller fleste som skal inviteres har allerede fått vite datoen, problemet nå, er jo at det er flere som lurer på hva jeg ønsker meg og hva svarer jeg da??  At de jeg vil skal feire og feste sammen med meg kommer, er jo gave mer enn nok for meg, de må jo tross alt betale overnattingen selv og noe av drikken ;-P

Har brukt mye tid på å tenke ut noe og her er lista... Har tenkt til å begynne å starte å spare på ett pen servise, Rosenthal sitt Loft, ikke så dyrt er det heller, så her bør jeg klare å samle sammen 12 deler innen rimelig tid, kan jo også bare kjøpe 3 x settet når jeg kommer så langt, så kan fat og kaffeserviset komme utenom.
  • Krim - Aften rød, morgen død av Anne B Ragde
  • Kokebok - Bakeglede uten sukker av Annika Rogneby 
  • Fjernkontroll til speilrefleksen (Nikon)
  • Reisegavekort
  • SPA
  • Wilfa massasjestol fra elkjøp
  • Traktøren selger noe som heter GRAEE elektrisk melkeskummer - 0,6L
  • Rosenthal Loft servise denne linken går til ett 16 delers sett,anbefaler å bestille fra denne nettbutikken. Settet inkluderer: 4 x Tallerken runde 28cm, 4x Tallerken runde 22 cm, 4 x Tallerken Runde 24 cm dyp og 4 x Skål Runde 15cm
  • Rosenthal Loft servise
    • 8 x Tallerken runde 28cm 
    • 8 x Tallerken runde 22 cm
    • 8 x Tallerken Runde 24 cm dyp
    • 8 x Skål Runde 15cm
    • 1 x Loft Oppleggingsfat 34 cm
    • 1 x Loft Oppleggingsfat 40 cm
    • 12 x Loft Kaffekopp m/ Skål 2-delt
    • 2 x Loft Skål 21 cm
    • 1 x Loft Fløtekanne, Hvit
    • 1 x Loft Sukkerkopp, Hvit
    • 1 x Loft Lokk til sukkerskål, Hvit
Som noen kanskje skjønt, så ønsker jeg meg servise til 12 personer ;-)  Hvis jeg først skal spare på noe, så er det greit å ha til flere. 

Det ble jo litt allikevel dette her, så da har man litt å velge i hvis det absolutt må kjøpes noe!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar