torsdag 7. februar 2013

Festdrakt

Har alltid hatt lyst på en skikkelig fin bunad eller festdrakt og for noen år siden, så solgte sparkjøp noen som var skikkelig fine.  Kjøpte meg derfor en som er lik den på bildet, men når man går ned så mye i vekt, så blir str 48 litt vel stort.... Solgte derfor festdrakten med tungt hjerte i fjor vår, og har siden ventet på å finne en ny jeg likte.



I går kveld, mens jeg lå i sofaen og kjedet meg, soset jeg litt rundt på nett og jaggu, sparkjøp har begynt å selge festdrakt igjen!!  
Den ser litt annerledes ut forran og har en annen farge, men jeg syns allikevel den ser kjempefin ut, så dermed så var bestillingen plutselig unnagjort...  Nå er jeg spent på når den detter ned i postkassa, for det så ikke ut til at den var inne på lager enda.  Enda mer spent er jeg på om den passer...  Bestilte nemlig i str 38/40, noe som kan være litt lite, vet ikke helt hvorfor jeg tror det, men har vel ikke hatt den str siden jeg var i tjue åra.., men det ser jeg når den kommer ;-)

Det  som er så fint med festdrakten, er at den er i skikkelig stoff, ikke sånn billig stoff de har hatt før, den de hadde før den første jeg kjøpte, så billig ut....  Den her har ordentlig ull og den faller veldig tungt og ligger derfor også veldig fint.  Gleder meg veldig til den kommer nå vet jeg :-D

1 kommentar:

  1. Jeg er veldig, veldig fornøyd med festdrakten min! Littegrann trang over puppene, men det syns igrunn ikke :-)

    Så frem til den dagen jeg har råd til å kjøpe meg stakk, så kommer nok denne til å bli flittig bruk i riktige anledninger! :-)

    SvarSlett