onsdag 6. februar 2013

Operert hos Aleris

Da er operasjonen overstått, var veldig sliten i går og sov meg igjennom hele dagen og kvelden....  Pga lite væske, så orket jeg ikke opp å gå noe særlig heller, ble så veldig svimmel og kvalm, så jeg fikk litt ekstra intravenøst og kvalmedempende.
Det de har gjort, er at de har sydd igjen en stor lomme, lagt tarmen på plass og fikset endel sammenvoksninger...  Det var jo litt når de først var og rota inni der!
Formen min er generelt mye dårligere nå enn etter gbp operasjonen, mye mer vondt har jeg også, mye luft og ikke klarer jeg å bøye meg fremover...  Det jeg fikk av smertestillende hos Aleris funka veldig bra, 2 panodil + 1 annen sak, husker ikke hva det var, men tok ikke den i dag morges, så jeg tok den med meg hjem og tok den sammen med 2 panodil når jeg kom hjem, så da har jeg fått sovet litt.
Fikk med meg en eske pinex forte, så jeg skal nå klare meg med smertestillende, tror faktisk jeg har noe liggende fra før også.

Akkurat nå ligger jeg halvdopa på sofaen og syns litt synd på meg selv og lurer på om jeg har gått ned noe i vekt...  Har ikke spist fast føde siden mandag og skal helst holde meg til flytende i dag og i morra, men jeg kunne få lov til å spise litt lett mat i morra, herregud, går det virkelig ann å glede seg så mye til ett knekkebrød? Hehe.  Tror jeg får prøve å få i meg en allevo shake, den er det ihvertfall endel proteiner i..
Ikke for det, klarer ikke å få i meg noe særlig drikke av gangen, blir litt nipping, men jeg må bare prøve å få i meg mer.

Min kjære har også vært på sykehuset, ble lagt inn i Tønsberg på mandag han med store magesmerter.  De har nå kommet frem til at han har fått betennelse i en muskel mellom to ribbein, etter forrige operasjon...  *omg!*  Helt utrolig... Får bare håpe det hjelper med voltaren krem og smertestillende, for han har hatt det ille.


 Dette er rett før jeg skal inn til operasjonen, blek, men fattet...
Dagens frokost, var vel ikke akkurat mye jeg fikk i meg....










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar