søndag 3. juli 2011

Søndag og helgen er snart over

Helgen er over, har ikke gjort veldig mye egentlig, nesa er fortsatt ikke god.. Var hjemme i Kongsberg fra fredag til lørdag, kosa oss med hjemmelagd pizza og film, i tillegg fikk kjæresten massasje og ansiktsbehandling, noen som har det ja :-)

Lørdag var det opp tidlig som vanlig, så var det ut å kjøpe noe greier til stjernegrisen før vi dro tilbake til Uvdal.  Det ble fisketur på kjæresten, og vovsen og jeg var ute i noen timer.  Når jeg kjørte min kjære dit han skulle fiske, løp det en hare over veien, fikk bråstoppet, røska bikja ut av bilen og der fikk han los gitt, han ble ikke veldig fornøyd når han ikke fikk løpe etter, men han fikk en runde i skauen med noen bjeff og ivrig søk, morro var det, så han har absolutt talent for det ser det ut til :-)  Når vi endelig kom hjem og spiste vi resten av pizzaen til kveldsmat, en rolig og bedagelig lørdag egentlig og det var helt greit for jeg er nok ikke helt god å ha med å gjøre siden jeg plages sånn med nesa...  Spiste litt for mye mat, dumpa og ble skikkelig kvalm, ikke godt det der, men jeg må lære meg å begrense meg mer, siden jeg ikke blir mett på samme måte som før.

I dag har det vært oppholdsvær hele dagen, ikke sol, men skikkelig varmt og lummert.  Dreiv og tulla litt på formiddagen og da fikk jeg med en skikkelig trøkk i nesa, tåra rant og jeg banna og sverta, men sånn kan skje, fikk dytta innpå noe smertestillende, men vondt er det fortsatt..  Kjennes ut som hele nesetippen er løs, er det normalt mon tro?  Får vel rike sykehuset i morra hvis det er like ille...
Fikk sovet noen timer, malt litt skap og hengt opp en hylle på kjøkkenet, ble bra, men ikke så godt for hodet og nesa.  Nå som det faktisk er leggetid for lenge siden, er jeg ikke trøtt, får håpe jeg får sove snart....

I morgen er tilbake til jobben, har ikke vært der på 14 dager, så det skal bli godt å komme tilbake, selv om nesa fortsatt værker som besatt...  Det er kanskje litt roligere i og med at det er ferietid, men jeg har lest igjennom mailen min og har ikke akkurat lite å gjøre de første dagene ser jeg :-)  Liker ikke å være borte fra jobben, men dette har jeg ventet på og når nesa endelig blir bra, så er det positive med dette at jeg sikkert kommer til å sove bedre om natta, for jeg kjenner allerede at jeg puster bedre... 

Nei, nå får jeg kaste inn håndkleet, skal opp før kl 6.00 imorra, så det kan være greit å få noen timer søvn før den tid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar