lørdag 9. juli 2011

Helg igjen

Jaggu ble det ikke helg igjen før jeg klarte å skrive noe her inne, men andre ord, en lite begivenhetsrik uke...

Nesa er vond, ikke så vond at jeg føler den skal dette av, men vond...  Bihulene er også vonde, men det har blitt vesentlig bedre etter at skinnene ble tatt ut og ikke noe er bedre enn det!  

Det har blitt mye jobbing denne uka, borte i 14 dager og mailboksen renner totalt over, men det er godt å se at man har vært savnet og utrolig deilig å komme tilbake på jobben igjen var det
:D

Uka har flydd, turgåing, regn og latskap på sofaen og fredag rundet av uken med jazz/sommer fest på jobben.
Var kjempemorro på jobben i går, tror aldrig jeg noensinne har fått så mye skryt for at jeg ser bra ut, en av jentene på jobben kom løpende etter meg bare for å si at hun syns jeg så fantastisk ut, takk til A-L som made may day!!
Ble nesten litt mye av det gode i går altså, ble nesten litt sånn
Bilde

Imorra skal vi ut og gå langtur, heldagstur blir det, vi skal starte kl 09.00 og gå opp til toppen av Eidsfjellet. Det spøker med været, men vi har en plan b, og det er en annen rute litt senere på dagen og bare koser oss ute med bål og fisking, så i dag vi kjøpt inn grillpølser og sommerkoteletter, kvikklunsj, nøtter til mellom måltid, og turbarer og så skal jeg smøre brødskiver og ta med.
Håper virkelig det blir oppholdsvær og ingen tåke, fjellet ligger godt insausa akkurat nå...,gleder meg veldig til turen, det gjør vi alle sammen (kjæresten, svigermor, lille svigerbror på 5 og Storm), så kjedelig om vi må utsette det til neste helg... Satser på at værgudene er greie og at vi kommer oss helt til topps i morra
:D

Og sånn ser man ut 5 måneder etter operasjonen og snart 40kg lettere!
Dere får nok ikke se meg uten en tråd, klær skjuler nemlig litt ;-P  og det
mangler tross alt 15-20kg før jeg er helt i mål... 



















Lurer på å melde meg på jentemarsj i august Fentetrøkket, håper jeg får med meg noen til å gå, litt kjedelig å gå 2 mil alene.... Men utrolig hva litt musikk på ørene kan gjøre i værste fall ;-)  Blir nok en utfordring, men går jo ganske mye i løpet av en uke og tror det bør gå bra, var jo ute og gikk i ett par timer på torsdag kveld og fortsetter jeg sånn, så er jo formen rimelig god til 20 august ;-)

Nå er det filmtid, masken, har jo aldrig sett den før... men syns den er så bra, så den går å se enda en gang gitt :o))

I morra kveld skal jeg oppdatere med hvordan turen gikk, forhåpentlis får jeg tatt noen bra bilder også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar