onsdag 27. juli 2011

Ferie

Etter mandagens fjelltur, ble det noen dager med full avslapping, må si det var deilig å roe hofta litt noen dager... 
Tirsdag var vi en tur på rødberg og der møtte jeg Laila, kan tro hun lo godt når jeg skulle sette meg inn i bilen og sleit skikkelig fordi hofta hadde låst seg helt, viste ikke helt hvordan jeg skulle få satt meg inn noen sekunder... Vi ble enige om å gå tur onsdag hvis jeg orka og hvis været holdt, det endte med at vi utsatte det til torsdag for da var det meldt soooool :o)  En herlig 3 timers tur ble det og sola var fremme mesteparten av turen.

Fredag skulle vi reise nedover til meg i Kongsberg og spurte svigermor om hun ville passe Storm i helga, dermed fikk vi "fri" helg, tror Storm ble kjempe happy, for han trives godt sammen med Trine og lille Sondre.  
På veien nedover begynte det å bråke noe sinsykt fra bilen, var vel kommet til Veggli når bråket starta, vi fikk sjekka litt under bilen og jaggu hadde ikke den bakre eksospotta brekt tvers av...  Hørtes helt forferdelig ut og vi kjørte rett til Kongsberg dekk og bilpleie for å sjekke forholda under der.  Ikke noe rust eller annen dritt, bare en brekt bakre potte som vi fikk tatt av, før vi dro bort på bilextra og bestilte ny, som selvfølgelig ikke kommer før til mandag. 
Etter mye frem og tilbake kom vi oss endelig hjem og gleda oss til å slappe av med film, kos og litt nettsurfing, men rakk knapt å logge meg på før jeg leste det første innlegget om smellet i Oslo sentrum og dermed så ble det TV og nett resten av helgen med skrekk bilder av både bombe i Oslo og skyting på Utøya. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar