torsdag 30. juni 2011

Endelig...

I dag har jeg vært på sykehuset og fjernet plastikk skinnene som var sydd fast i nesa!!  Herregud, trodde det var sånne smale små saker jeg, men neida, ut kom det de DIGRE, flate plastgreiene....  Helt utrolig at de faktisk fikk plass - *lol*  Men det beste er; jeg kan puste skikkelig!!  :-))
Jeg kommenterte at kjæresten allerede har sagt jeg snorker mindre og fikk til svar at da kunne han bare glede seg til plastikk driten var tatt ut, da kom han  virkelig til å merke forskjell, så da får vi se hva han sier til natta da, tenk om jeg plutselig snorker værre enn noen gang? 

Tok også opp med kirurgen at jeg har så fryktelig vondt i bihulene, har spesielt vondt under øya, men også over, holder på å tørne helt jeg...  Han sa han ikke kunne se noe grums, men det betydde ikke at det ikke var noe betennelse, så jeg måtte se det ann over helgen, hvis jeg ikke ble bedre, måtte jeg kontakte de igjen...   Pøh, kunne de ikke bare sjekka meg skikkelig nå?  Det er faktisk så vondt at jeg spiser paralgin forte :-( 
Utover det, så var det helt normalt at selve nesa kom til å være øm i mange uker til, men det er jo greit, det er ikke så vondt, bare ømt, sånn ikke vær nær meg ømt og det lever man jo fint med, så nå er det bare å ta helga til hjelp og se hvordan formen er til mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar