onsdag 15. mai 2013

Tilbake til hverdagen og trening!

Da var det på tide å komme seg inn i en god rutine igjen, så lenge det varer denne gangen...   Nå har jeg ikke vært og trent hos KMT siden januar pga magen og operasjoner, så forrige tirsdag, var jeg i gang igjen. 
Starter friskt og freidig med en bodypump time og hadde tenkte meg på en treningstime dagen etter også, MEN, jada, selvfølgelig er det ett men med...  (Treningen første dagen gikk forøvrig helt supert, litt vondt i arret, men da tok jeg det bare litt roligere.  Litt uvant at armene ikke er like sterke, men det kommer seg vel fort igjen).  Dag to av treningen droppet jeg... :-S  Armene mine var virkelig ille!  Tror neppe armene har vært så støle siden NIMI oppholdet, bare at det varte fra tirsdag til lørdag før det ga seg...  Straffer seg å være syk og ikke trene ja.

Når jeg først er tilbake på trening, så er det ikke for så lenge, skal ha brystreduksjon 3 juni og får treningsforbud igjen på 6-8 uker etter det.... :-(   Kan jo selvfølgelig gå turer, men styrketrening kan jeg ikke holde på med, så jeg vet jo hvordan det blir med dvaskearmene med så mange ukers pause og jeg som liksom jakter på noe annet enn disse vingene jeg har fått etter meg...

Nå har det seg sånn at KMT har en konkurranse pågang hvor man skal klare 15 saltimer i løpet av mai og siden jeg startet først den 7. og prøver alt jeg kan å klare de 15 timene, så blir det dobbelttimer og mye tøying av egne grenser i ett par uker...  Men målet er satt og jeg har bestemt meg for hvordan jeg skal klare det, så nå er det bare å se om denne frøkna holder det hun har satt seg fore.  I tillegg skal skrittelleren fylles med nok skritt hver dag, men gudskjelov så får man maaaange skritt via treningen også :-)
Neste uke går mandag bort pga helligdag og tirsdag skal jeg på Bon Jovi konsert på Telenor Arena, så det blir ikke trening de to dagene - men jeg skal klare det!  Optimist er jeg ihvertfall, skal ha for det ;-)

Midt oppi alt dette, så skal jeg også gjennomføre eksamen i personalledelse og bed.øk, jadda, dette blir bra!  Har litt dårlig tro på meg selv akkurat nå, men med litt tupp i rævva, så skal det nok gå seg til, kan jo bare ikke stryke på dette, blir lite motivert for neste semester i såfall...

Nå er jeg klar for senga, skal bare dele en oppskrift med dere først, den legger jeg ut i eget innlegg :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar