lørdag 4. mai 2013

Shopping

I dag har vi vært på Gulskogen senteret, jeg måtte bytte skoene jeg fikk forrige lørdag til en større str.  Det gikk fint, men måtte faktisk ha 41,5 i str! Og selv da var de ikke spes. store....  Jaja, gjør jo ikke noe det, så lenge de er gode å gå med og det kjennes sånn ut!

Fikk disse og utifra hva jeg leser på nett, så får de terningkast 5 i alle tester!  :-)  Sitter her og ser dum ut med sko på beina bare for å ha de på...









Var innom g-sport og fikk brukt opp gavekortene jeg hadde fått der... Kjøpte meg en tur shorts, t-shorte og sokker, vips så forsvant det 547,-

Gavekortet jeg fikk på stortorvet, ble brukt først på cubus:  1 stk t-skjorte, 1 stk rosa! bukse og 1 stk stort smykke.
Neste stopp ble vivikes, her kjøpte jeg:  1 stk linskjørt, 2 stk t-skjorter med blingblinger i hodeskaller på, 1 orange og 1 svart.  Kjempekule!  :-) 

Nå kan jeg bare kle meg opp og se fresh ut :-)

Dagen i dag er ellers ganske så slapp, hverken Svennis eller jeg er i storform, så vi ligger på sofaen og syns synd på oss selv og snufser og nyser, har vondt i hodet og kroppen.  Jeg er vel nesten værre enn han når det kommer til å syns synd på meg selv :-P

Nå skal vi ut en tur med Stormende jubel, så en tur på europris før det stenger kl 18.   Så skal jeg lage hjemmelagd pizza til oss, mon tro om det blir noe godt når man ikke har noe særlig smak?  Hehe.

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar