lørdag 16. mars 2013

Praktiske ønsker og andre ønsker

Har tenkt meg ut på topptur til sommeren, har sagt ja til å være med på tur til Trolltunga, da trenger jeg sekk!

Når jeg først skal ha, så skal jeg ha en som kan brukes til dagsturer og en som kan brukes på lengre turer hvor jeg må ha med sovepose og alt mulig annet rart :-)
Fant dermed disse to, som jeg syns var fine.
  • Bergans sekk Trollhetta Lady 75 L, rød/grå
  • Hugger 30L Ryggsekk
  • Rosenthal Loft servise denne linken går til ett 16 delers sett,anbefaler å bestille fra denne nettbutikken. Settet inkluderer: 4 x Tallerken runde 28cm, 4x Tallerken runde 22 cm, 4 x Tallerken Runde 24 cm dyp og 4 x Skål Runde 15cm
  • Rosenthal Loft servise
    • 8 x Tallerken runde 28cm 
    • 8 x Tallerken runde 22 cm
    • 8 x Tallerken Runde 24 cm dyp
    • 8 x Skål Runde 15cm
    • 1 x Loft Oppleggingsfat 34 cm
    • 1 x Loft Oppleggingsfat 40 cm
    • 12 x Loft Kaffekopp m/ Skål 2-delt
    • 2 x Loft Skål 21 cm
    • 1 x Loft Fløtekanne, Hvit
    • 1 x Loft Sukkerkopp, Hvit
    • 1 x Loft Lokk til sukkerskål, Hvit
Som noen kanskje skjønt, så ønsker jeg meg servise til 12 personer ;-)  Hvis jeg først skal spare på noe, så er det greit å ha til fler enn bare til meg...
  • Massasje/Fotpleie hos Renee Velvære i Kongsberg
  • Gavekort hos XXL, Sport1 eller g-sport
  • Reisegavekort
  • Wilfa massasjestol fra elkjøp
  • Traktøren selger noe som heter GRAEE elektrisk melkeskummer - 0,6L
  • Krim - Aften rød, morgen død av Anne B Ragde
  • Kokebok - Bakeglede uten sukker av Annika Rogneby 
  • Fjernkontroll til speilrefleksen (Nikon)

2 kommentarer:

  1. Håper noen eller alle ønskene dine oppfylles :)

    SvarSlett
  2. Takk :-)
    Det største ønsket er bare en knakendes morsom fest, gaver er uvesentlig egentlig :-)

    SvarSlett