fredag 4. november 2011

Møte med nevrologen

Torsdag var jeg hos nevrologen, ikke noe galt med nakken, men jeg er stiv, veldig stiv... Og så må jeg gjøre noen øvelser for nakkemusklene.
Utenom det, så ble det konstantert at smertene er kroniske, har sliti med dette i mange år, men akkurat nå er det jo virkelig ille. Fibromyalgi har vært nevnt
opp til mange ganger, av kirurger og fysioterapeuter, men en nevrolog kan seff. ikke stille den diagnosen, da må jeg til en reumatolog... :roll:

Alt i alt, så ble det konstantert at hodepinen og svimmelheten kom av spenninger i kroppen og oppå smertene jeg bruker å ha, så er det litt
mye om dagen. Dama lurte egentlig på om jeg holdt på med selvpining, siden jeg ikke gjorde så mye med det og når jeg sa at jeg stort sett
var vant til å ha vondt hele tida, bare ristet hun på hodet.....

Jeg ble nå satt på neurontin tabletter så får vi se om det funker, det merker jeg vel om en 3-4 uker, tar vist litt tid før de begynner å virke.
Skal også en tur innom fysio behandling, så krysser jeg fingrene for å se om det blir noe bedre.

Har lest litt om bivikningene på disse tablettene jeg er satt på (egentlig tabletter mot Epilepsi), men syns det virker skummelt med alle rare bivirkninger.. Er egentlig mest redd for vekta, siden det står at man kan gå opp i vekt... Nevrologen valgte disse fremfor Sarotex, siden de vistnok var virkelig ille for vekta, men kjenner det bekymrer meg veldig om jeg nå skal stoppe opp eller gå opp i vekt... Det er jo det siste jeg vil har jo ikke operert meg for morro skyld..  Får vel ikke ta sorgene på forskudd, men tanken ligger nå der uansett!

Utenom det, så er det nå helg og jeg har tenkt ti å sove og slappe av så mye jeg kan! Søndag skal jeg til Moss og feire min kjære nevø Kenneth som ble 20 år den 29 oktober ♥ ♥

Kos dere så mye og ha en riktig god helg!! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar