lørdag 5. november 2011

Julegave ønsker ;-)

Ønskeliste:
  • Kokebok - Pizza paradiso av Jan Vardøen
  • Krim - Jeg kan se i mørket av Karin Fossum
  • Kokebok - Bakeglede uten sukker av Annika Rogneby
  • Krim - Mørk høst av Jørn Lier Horst
  • Krim - En iskald plan av Kjell Ola Dahl
  • Høy blomster vase
  • Dusjhåndklær - grå, lilla eller kremfarget
  • Kakefat/Serveringsfat, runde, ovale og/eller firkantet
  • Traktøren har ovnsfaste hvite former fra Belle Cuisine serien jeg liker, tror det er de samme man får på Europris, OBS og andre steder som selger kjøkkenutstyr
  • Screwpull vinåpner
  • Sans - roterende glass fat fra Tilbords
  • Silikon bakematte 62x42 cm fra Tilbords
  • Springform med lokk 26cm fra Europris
  • Langpanne med lokk og håndtak 42x28x8cm fra Europris
  • Kjevle i silikon fra Europris
  • Sengesett til dyne 200x220
  • Masse lys, kubbelys og runde lys i alle str.  Gjerne lilla, svarte og brune.
  • Sorte sokker str. 39
  • Grå joggebukse str M/L
  • Gavekort fra HM, VeroModa, KappAhl eller Cubus
  • Redhill vevd dress i sort fra http://www.sportmann.no/ str L/44

 
Ting jeg ikke regner med å få, men ønsker meg allikevel:

2 kommentarer:

  1. Masse fint du ønsker deg... fant 2 TB Ekstern hardisk på lefdal her i huset... til 499 hender de har skikkelige tilbud..
    Det roterende glassfatet tror jeg at jeg må ta i øyesyn...

    SvarSlett
  2. De er ikke så dyre de harddiskene lenger og godt er det. Trenger en nå som jeg har tatt livet av laptop nr 2 på 2 år... Mista alt av bilder IGJEN...

    Glassfatet fant jeg i katalogen til Tilbords :-)

    SvarSlett