tirsdag 27. september 2011

September oppdatering

Vekta fortsetter å gå nedover og nå har jeg passert 40 kg siden januar!  Helt fantastisk og det kjennes bare helt sykt deilig

10 september var det feiring av Vibs 40 års dag, utrolig morsomt å stille i trang kjole og føle seg vel uten valker som stikker seg frem både her og der
Her er ett bilde av 40 åringen, en flott en sådan :glis
Hun kosa seg veldig, både med champis, rødvin, god mat og masse fine gaver.  Tror jaggu jeg gleder meg til å runde 40 jeg også og tanken på festen er allerede i gang..  Langtidsplanlegging...  :-P


Vi fikk tapas å spise og fy søren å Vibs og Lisbeth
har stått på!  Så utrolig mye mat også såååå godt!  Herregud, ikke lett å ha sånn liten slankeoperert mage når man blir servert så mye godt...  Enda godt jeg klart å begrense inntaket, selv om det selvfølgelig ble litt mumsing i løpet av kvelden... 

Else og Ida i aksjon.  Latteren sitter som vanlig løst!


Noen av jenten som koser seg på det flotte kjøkkenet til Vibs.  Må si det har blitt lekkert, en skikkelig samlingsplass!
Kunne virkelig tenke meg det kjøkkenbordet, liker det skikkelig godt, det er så stort!



Jentene fra Harald Hårfagresgt. 10.  Vi hadde en artig tid i ungdommens glansdager ja!  Kan le godt av alt det rare vi fant på!
Siden det er så sjelden vi samles alle tre, ble vi enige om å møtes hjemme hos meg neste gang Ida kommer til Norge, så da har vi noe å se frem til!! Gleder meg  :D






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar