tirsdag 27. september 2011

Jul i september...

Nå som vi er godt ute i september, så tenker jeg på jul.  Prøver å planlegge hva jeg skal kjøpe til alle, det er jo det morsomste og noen har jeg klart, men disse to store nevøene mine er litt vanskelige, gavekort syns jeg begynner å bli litt vel kjedelig å gi de,så må fundere litt mer når det gjelder de.


Egen ønskeliste har jeg laget meg også, det ble jaggu litt forskjellig:
Kokebok - Pizza paradiso av Jan Vardøen
Krim - Jeg kan se i mørket av Karin Fossum
Kokebok - Bakeglede uten sukker av Annika Rogneby
Høy blomster vase
Kakefat/Serveringsfat, runde, ovale og/eller firkantet
Traktøren har ovnsfaste hvite former fra Belle Cuisine serien jeg liker, tror det er de samme  man får på obs og andre steder som selger kjøkkenutstyr

Screwpull vinåpner
Gavekort av ymse slag, men helst på VeroModa, KappAhl eller Cubus


Har noen skikkelig dyre ønsker også, men de holder jeg helt for meg selv!

Lurer på om jeg skal prøve å være litt kreativ i år, lage litt ting selv, syns sånne gaver er så koselig, men det ender alltid med at jeg kjøper noe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar