tirsdag 21. oktober 2014

En liten oppdatering.

Det går lang tid mellom hvert innlegg her nå....  Egentlig mest fordi jeg ikke orker å skrive så mye, bruker mye tid på ett enkelt innlegg og føler ikke så ofte for å logge på laptopen på kveldene.

Dagene går nå sin gang, jeg sliter veldig med å finne ork og lyst til å trene, har faktisk ikke vært på en gruppetime siden april...  eneste trøsten min, er at jeg uansett er mye ute og går pga Storm.  Men må nok ta meg selv i nakkeskinnet nå, vekta har stabilisert seg noen kilo opp og jeg vil gjerne bli kvitt de igjen og da må man trene og spise mindre! Vanskelig det der, selv om det er mye jeg fortsatt ikke kan spise fordi jeg blir dårlig, men jeg vet jo at det handler om å spise til faste tider og når man først spiser, så må det være riktig.
Alkohol smaker jeg stort sett ikke lenger, tror faktisk ikke jeg har fått i meg noe særlig av det siden julebordet i fjor, har vel hatt noen glass med vin, men det er jaggu ikke mange, tror nesten de kan telles på en hånd... Blir bare så utrolig full av lite og liker absolutt ikke å være fyllesjuk, så da lar jeg like gjerne være :-P

Jeg holder fortsatt kontakten med søstrene mine i Australia, har også annen familie jeg holder kontakten med og det går til tider laaaange mailer mellom oss :-)  Utrolig koselig, også er det så morro å se likheter via bilder og høre om likheter vi faktisk har selv om jeg ikke har vokst opp sammen med de.  De vil fortsatt at jeg skal komme på besøk, så planen er å forsøke å få til en tur til neste år en gang, tror det kan bli veldig gøy og samtidig rart, men gleder meg veldig.

Pusur som jeg fikk i juni, har nå blitt 6 måneder og er en rabagast uten sidestykke.  Rabagasten er en skikkelig kosegris og elsker å ligge rundt halsen min å sove om natta.  Kan ikke si noe annet enn at vakringen virkelig har tatt oss alle med storm <3
Er han ikke vakker kanskje?

 Det nærmer seg jul ganske fort, som alle år, så nærmer den seg fortere enn jeg liker å tenke på, men jeg har tenkt ut noen gaver og noen er også allerede i hus, satser faktisk på å være ferdig shoppet av det meste i løpet av november ;-)
Her er noe av hva jeg tror jeg ønsker meg...  Dette blir faktisk vanskeligere og vanskeligere for hvert år man skal tenke på noe...
Gryte 5L
Kenwood Sitruspresse
Dørslag
Kjevle-silikon
Kepler
Tom Kristiansen
Laken
Løper - Ecru 40*110
Teppe 60*90
Nakkemassasje
Masse lys, kubbelys og runde lys i alle str.  Gjerne lilla, svarte og brune
Dusjhåndklær - grå, lilla eller kremfarget
Morsom dørmatte
Kino for 2
En hyggelig kveld sammen med gode venner
Spiselig eller drikkbar gave

Sikkert andre ting jeg har tenkt jeg trenger igjennom året, men kommer ikke på noe akkurat nå.  Fordelen med å prøve å finne ting til seg selv, er at man plutselig finner noe man kan gi til andre, utrolig praktisk det der ja :-)

Jeg har forresten allerede ett nyttårsforsett for 2015, det er å ta bedre vare på familie og venner! Jeg er alt for lite flink til å komme på besøk i helgene, det er alt for lett å holde seg i distriktet og hjemme, for det er så enkelt og greit...  Jeg har ikke så stor plass lenger, men jeg har forsatt hjerterom, så å invitere litt mer til besøk står også høyt på lista for 2015.
Så da er det bare for meg å sørge for at jeg faktisk gjør som jeg sier :-)

2 kommentarer:

  1. Du er utrolig flink Leo og ikke minst like vakker om ikke vakrere en sist gang jeg så deg , stå på videre du er en inspirasjon for mange <3 klem fra Mette <3

    SvarSlett