søndag 21. august 2011

Litt om dagene som har vært...

Det er noen dager siden jeg var her sist, ikke bli overrasket, jeg er ikke alltid den flinkeste til å holde dagbøker ved like og plutselig så har dagene bare flydd avgårde.

Siden sist har jeg begynt å jobbe igjen, og dagene går så utrolig fort når man er tilbake til rutinene sine.


I ferien bestilte vi kinamat, det var lenge siden jeg hadde spist stekt ris, så jeg bestilte det og sursøt saus.  Det var en diiiiger porsjon og det var nok mat for meg i mange dager...  Tenkte overhodet ikke over hvor mye olje det stekes i og gjett hvem som ble dritdårlig i magen i flere dager..  Kjipern, men det gikk jo over, kanskje jeg rett og slett ble matforgita eller noe, siden det satt i i flere dager?  :-S

Vurderer å få meg ekstrajobb, kjenner at det sliter noe så voldsomt det at huset ikke er solgt og det å måtte betale på lånet i tillegg til ny husleie her hvor jeg bor nå...  Trenger virkelig noen ekstra penger for å holde hodet over vannet, så jeg håper ting ordner seg snart.

Jeg holder også på å trene med Storm, hjemme alene trening.  Huff, det er vanskelig, han skriker og gauler og liker absolutt ikke å bli gått ifra, vet snart ikke hva jeg skal gjøre, men det virker som om det kan ta sin tid før dette faller på plass for han..

Når man går ned mye i vekt, så er det mye man tenker på, BMI, idealvekt, når stopper det osv.  Etter hvert som tida går, kjenner jeg at dette med BMI og normal vekt er noe jeg ikke orker å tenke så mye på, jeg må nok heller bare finne den vekta som passer meg, om jeg ikke er nede i 70kg og innenfor det som da skal være normalvektig, så får det bare være, jeg er jo så fornøyd med det som er borte hittil uansett :-)

Blir litt mye vekt til tider, så nå veier jeg meg hver 14 dag og syns egentlig det funker veldig bra, det går jo nedover uansett ;-P

Sliter litt med vonde hofter om dagen, så når jeg var på 6 måneders kontroll på fredag som var, fikk jeg henvisning av legen min, så får vi se hva det kan være.  Vi var vel egentlig ganske enige om at det var muskulært, men det er greit å få sjekket det og fått litt behandlig, for det går utover turene til Storm når jeg ikke orker å gå så mye...
Var egentlig litt morsomt å være på kontroll også, han var ganske fornøyd, har jo hatt ett realt vekttap på disse månedene og mye av det kan nok tilskrives alle turene mine.  Når jeg fortalte at jeg går mellom 2-3 timer hver dag, fikk han skikkelig hakeslepp, mesteparten gås etter jobben, så kveldene går mye med til turgåing, ene kvelden var jeg ute i 3 timer!  

Nå blir det å vente på prøvesvar, blir spennende å se hvordan rikets tilstand sier det ligger ann, det kjennes ganske ok ut, men jeg må bli flinkere til å ta alle tilskuddene jeg skal ta, kan fort få mangler uten og det vil jeg jo ikke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar