søndag 4. oktober 2015

Australia

Da var man her da!
Etter en utrolig lang reise via Doha I Qatar, landet jeg på Perth flyplass I går kveld kl18:15, 13:15 norsk tid.
Når jeg kom ut fra tollen (ingen tv-team på plass) var det jaggu ikke vanskelig å finne søskenbarnet mitt og biologiske moren min. De stod nå der med en kjempe plakat og tuter... 😒
Kom oss hjem og fikk servert middag og så skravla vi til kl 1:30 på natta...

I dag har vi holdt oss hjemme og skravla og egentlig bare blitt kjent.  Utrolig deilig å ikke stresse.
På ettermiddagen kom yngste søstra mi med mann og barn hit for å grille. Ble noen veldig hyggelige timer og det er rart å se at vi sitter på samme måte med armene foran oss.

Ett gullarm har jeg også fått i dag 😄 Alle er bare såååå hyggelie 😍😍 Ihvertfall hittil  😊

Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar