onsdag 29. juni 2011

Hund

I høst fikk vi oss hund - Stom
Meningen var at han skulle bo hos kjæresten min, men det gikk ikke så bra..  Var med på jobben og bare gaula og ula hele dagen, så da ble alternativet at han skulle være hos meg for en periode så jeg kunne lære han å være hjemme alene, dette var i oktober....  Nå runder vi snart juni og Storm er fortsatt ikke vant til å være hjemme alene, går vi i fra han, uler og gauler han som bare det, så han er med over alt!  I bilen er det tydlegvis trygt og godt og der ligger han og slapper av..  Snål hund!

Her er noen bilder fra han var valp :-)


 














Savner fortsatt kattene, men har tross alt signert på en kontrakt som sier ingen dyr tillatt...  Og jeg har  snikinnført Storm i leiligheten, så jeg tørr ikke gjøre det med katter i tillegg, vil jo ikke flytte herifra med det første...
Veldig kos å ha hund da, og uten hadde jeg neppe vært ute og gått tur i flere timer hver dag ;-)  Også ligger han i senga da...   Jaja, vet det ikke er det lureste jeg har lært han, men det er jo så koselig når han kommer under dyna og legger seg helt inntil meg og snorker :-))  Skikkelig kosegris og det skal bli spennende å se til høsten hvordan har blir å bruke på jakt, godt han ikke er redd for å bli våt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar